Slam

2012.01.13. 09:32 The Other Side

A következő videó a Hold your Colour egyik számának az Offical Videója.

A dal szövege:

Somewhere out there in the vast nothingness of space...
Somewhere far away in space and time..
Staring upwards at the gleaming stars in the obsidian sky

We're marooned on a small island,
In an endless sea,
Confined to a tiny spit of sand,
Unable to escape

But tonight, on this small planet
On earth, we're going to rock civilisation (repeat)

Is this bass really strong enough ?

We're marooned on a small island,
In an endless sea,
Confined to a tiny spit of sand,
Unable to escape

But tonight.... its heavy stuff!

A blogiró hozzászól:(Laár András-tól vettem az ötletet)

 

" Ez kevés videók egyike aminek van Offical klippje. A videó-n táncoló fickó-t a Pendulum Kérte fel hogy csinálja ezt meg London utcáin. Az emberek ahogy látható Nyilt szemekkel bámulták őt, 1. sorban a hasa miatt és a nyakkendője miatt ami ugy néz ki mint egy karatemester. Öszintén megmondom szerintem ez nem annyiratetszik nekem( mármint a SLAM) de hát ez én vagyok. Kiváncsi vagyok rátok. Lájk-ra és kommentre fel. Az egyik barátom mindig ezt énekli és lejátsza a dallamot egy szintetizátorral.  Remélem hogy a Laár András-t is megnéztétek. "

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pendulumawesome.blog.hu/api/trackback/id/tr83540176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása